• وبلاگ : پاتوق
  • يادداشت : حجاب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام

    از همه شما دوستان دعوت ميکنم که حتما به وبلاگ بنده و همين امروز و روزهاي بعد سر بزنيد!! بخاطر اينکه:::
    1) توي جشنواره اي شرکت کردم
    2) بخاطر جشنواره سعي ميکنم هر روز اپديد کنم و مطلب قشنگ بگذارم
    3) بحث حفظ ابرو هستش!!(چون رقابتي با دانش اموزهام بوجود اومده و نميشه که استاد کم بياره )
    ....)

    در ضمن خواهشا منو با اسم نامجو لينک کنيد و در اسرع وقت تلافي ميکنم

    نماز و روزهاتون مورد قبول حق انشالله

    يا علي

    ايران(نه جريان فتنه)، مدافع و همراه هميشگي آرمان فلسطين

    نوشته: «محمد ثابت حيدري» « تاريخ:سه‏شنبه 11 خرداد 1389»

    ملت شريف ايران اسلامي با تأسي به رهبر و مقتداي خود و معمار کبير انقلاب اسلامي به شناختي عظيم از حيات مادي و معنوي بر اساس اسلام ناب محمدي(ص) دست يافته اند. شناختي که تمام ابعاد زندگي دنيوي و اخروي را بيان و نگاه تازه اي به حيات در دنياي مادي گشود. مردم ايران همراه از آغاز نهضت تا انقلاب اسلامي آموختند به موازات دشمنان اسلام در داخل ممکلت، به دشمنان بيروني و بين المللي نيز توجه کنند. در حقيقت مردم ايران به حدي از رشد و آگاهي دست يافتند که نه تنها جريانات مرموز داخلي بلکه معادلات سياسي و رواني صحنه هاي بين المللي را شناسايي کردند.
    در همين راستا يکي از دشمنان قسم خورده اسلام به طور عميق شناخته شد و با طرح ايده امام خميني(ره) مبني بر « اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود» اين رژيم غاصب به رژيمي کوچک تعبير گرديد. مردم در طول حيات طيبه انقلاب اسلامي اين رژيم را غده اي سرطاني در منطقه مي دانستند و همواره با شعار «مرگ بر اسرائيل» همراهي خود را با آرمان فلسطين اعلام مي نمودند. اين مهم به حدي است که به اذعان خود فلسطينيان اميد تازه و بارقه از انگيزه و اراده مصمم در آنها به وجود آورده است.
    طرح «روز جهاني قدس» در آخرين جمعه از ماه خدا و به ابتکار امام راحل اعلي الله مقامه راه حل ديگري بود که ساير ملل اسلامي نيز با آرمان قدس شريف همراه شود که البته پس از مدتي کوتاه عليرغم طوطئه هاي گوناگون براي حذف يا کمرنگ کردن روز قدس اين روز برق آسا در جهان اسلام نهادينه شد. و بهتر است بگوييم اين روز نه تنها در ميان مسلمانان بلکه در دل تمام ملت هاي آزاديخواه و بشر دوست جاي باز کرد که در اين ميان همراهي يهوديان سراسر جهان در محکوم نمودن جنايات اين رژِم غاصب نيز در خور توجه است.
    اين بيداري و هوشياري و البته در مسير بصيرت ملت ها چنان رشد يافته که تمام تحرکات رژيم غاصب صهيونيستي هميشه زير نظر ملت ها است به طوري که همه اعمال شوم آنها هر چند به کلي سري مورد نقد و خبرسازي جهانيان قرار دارد. اين رشديافتگي مرهون روشنفکري امام خميني(ره) است که بدون شک هر وقت نامي از فلسطين برده مي شود اين نيست که يادي از امام خميني(ره) نشود.
    تظاهرات اعتراض آميز ده ها کشور اعم از مسلمان و غير مسلمان به حضور يهوديان و حتي در کشورهاي حامي رژيم غاصب صهيونيستي نشان در تقابل با حمله به «کشتي آزادي» در همين راستا است. اين بيداري به حدي است که ساير ملل مدافع واقعي حقوق بشر حتي اين بار زودتر از ملت ايران به تظاهرات اعتراضي و به آتش کشيدن نماد اسرائيل پرداختند. البته مردم ايران همراه دين خود را ادا خواهند کرد و به خيل بزرگ معترضين اسرائيل خواهند افزود.
    در اين ميان با گذر از علل و عوارض اين حمله مذبوحانه، ذکر اين نکته نيز لازم است که جهانيان و به ويژه مردم عزيز و جوانان پر شور فلسطيني در جريانات پس از انتخابات 1388 ايران اسلامي و در روز قدس شعار وارداتي «نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران» را ازا ايران شنيدند که باعث بسي تعجب آنها شد. اما با گذشت زماني کوتاه ماهيت و صحنه گردان اين جريان شناسايي و معرفي گرديد و «شعار مرگ بر اسرائل» چنان هميشه از ايران اسلامي عزيز طنين انداز شد.
    و البته فرصت خوبي تا کساني که ادعاي آرمان فلسطين داشته و دارند ولي حاميان آنها شعار «نه غزه نه لبنان جان فداي ايران» را سر دادند اعلام برائت نموده و عملاً به امت واحده اسلامي بپيودند. چرا که شعار مکارانه آنها نه تنها در ايران بلکه در هيچ جاي دنيا طرفداري ندارد.